HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Future - mage

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Future
Gäst

InläggRubrik: Future - mage   lör feb 14, 2009 7:48 pm

Karaktärs namn?: Future

IRL ålder?: 18

Speltid?: 50+ senast ja kolla ^^,

Klass?: mage

Specc?: atm 17/0/54 ngn pvp specc ja kom på x)

Redo att respecca om det behövs?: jara

Andra guild du varit i?: ööh, Cowlevel, TrU, La Familia (Talnivaar) och SubmissioN nyligen

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: tar bara Submisson annars blire för långt, och därför att vi tog 2 bossar på 4h (naxx 10man)

Varför vill du joina oss?: soft folk Wink

Vad kan du erbjuda oss?: fin fin dps, och aktiv mage :> samt några garv här och där kanske ^^,

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: mjaaa... ända ja vill är att raida, samt prata med trevligt fölk.

Raid erfarenheter?: i wotlk har det inte blivit så mkt, OS, VoA, några trys på magylos, naxx 10 allt förutom sista bössa, servershutdown när vi hade honom på 37% -.-' och naxx 25 äre 2 quarters tror jag

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: farmar dailys så ja kan köpa pots etc :>

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: hanyuu är la den ända ja riktigt vet är med xD

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: funkar perfekt

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: japp

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: nej :/ vill ha de på japanska

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: mjo

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): inget som ni behöver veta direkt, får fråga om de är något

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: nicht
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Antal inlägg : 125

InläggRubrik: Sv: Future - mage   tis feb 17, 2009 10:52 pm

Hej Future, är ledsen att det tagit sådan tid för oss att svara. Vill börja med att tacka för visat intresse för våran guild.
Ser att du har lite dålig erfarenhet av contests i wotlk. Dock kan det finnas en plats för en mage och håller din apply öppen för stunden. Får prata igenom lite med dom andra för att se hur stort behovet är.

Hör av mig så fort jag vet mer. Ha det gott.
Användarens profil
Future
Gäst

InläggRubrik: Sv: Future - mage   ons feb 18, 2009 11:23 pm

Ja jag kände mig lite ensam ett tag ^^, men de är lugnt har all tid i världen just nu, så ta den tid ni behöver :>
och man måste ju få erfarenhet någonstans, och varför itne med några som kan de ordentligt?!

puss på er<3
Nympher

Antal inlägg : 125

InläggRubrik: Sv: Future - mage   tor feb 26, 2009 2:25 am

Hej Future, har varit borta ett litet tag och tappat tanken helt på din apply, men här kommer iallafall ett svar, ber ännu en gång om ursäkt för det tagit sådan tid.
För tillfället så känner vi att det inte finns plats mer i guilden, Vi har en mycket stabil lineup som funkar alldeles utmärkt. Så får tyvärr säga nej tillsvidare, men dyker något upp så hör jag gladligen av mig och kollar upp hur det går för dig.
Hoppas väntan inte varit allt för lång. Ha det bäst och Lycka till Future!

-Nekad-
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Future - mage   

Future - mage
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: