Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Prot warrior

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Bulldooz
Gäst




Prot warrior Empty
InläggRubrik: Prot warrior   Prot warrior Emptylör feb 14, 2009 9:58 pm

Karaktärs namn?: Bulldoozer

IRL ålder?: 19 år

Speltid?: 21 dagar på denna char men totalt runt 110 dagar

Klass?:Warrior

Specc?:Protection

Redo att respecca om det behövs?:Självklart, men DPS gearen är väll inte direkt att skryta om

Andra guild du varit i?:MT i "Rising Sun" somegentligen är det enda jag har lirat seriöst med på sistonde

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?:Mer eller mindre disband (GM och officers stack)

Varför vill du joina oss?:Jag är helt enkelt less på gå igenom tacticer för folk i pugs till punkt och prick och ändå ska saker gå åt helvete, vill helst kunna lira lite med spelare som kan sin sak och vad jag har sett och hört om eran guild så uppfyller ni dom kraven och mycket mer Smile

Vad kan du erbjuda oss?:Jag skulle vilja påstå att jag är en väldigt flexibel spelare med en sund attityd mot raids, aktiv såklart, ger inte upp i första taget och är självklart hjälpsam:)

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?:Aktivt raidande, lite humor vore skojj och helt enkelt testa på att lira med folk på en lite högre nivå för en gångs skull!

Raid erfarenheter?:Full exp i alla wotlk instancer förutom sartharion + 3 drakes

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?:baked manta ray och flask of stoneblood mer eller mindre

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?:Hykmantos mest skulle jag vilja påstå, varit med i någon raid med lite annat folk från guilden också däremot

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Perfekt

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?:Inga problem

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?:Självklart

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Yes

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Jag är 19 år gammal, la ner med wow när tbc kom, började igen för ett tag sen nuda och försöker helt enkelt jobba mig uppåt och ha lite kul på köpet, bara att whispra mig ingame om det är något mer ni vill veta!

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Inget alls för tillfället.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Prot warrior   Prot warrior Emptymån feb 16, 2009 1:02 pm

Hej Bulldozer. Tackar för din apply.
Tyvärr har vi ingen plats för en tank, vi har fyra aktiva tanks och mer ska vi tyvärr inte ha in.
Får önska dig lycka till.

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
 
Prot warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tahlina - Prot-Warrior
» Prot / Arms Warrior
» Avalerya - prot pala
» Kazios - Prot Warr
» Prot Paladin Squírtle

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: