Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Roxburgh
Gäst




Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptysön feb 15, 2009 9:16 pm

Karaktärs namn?:Roxburgh

IRL ålder?:18

Speltid?:80 dagar

Klass?:shaman

Specc?:enhancement (pvp nu)

Redo att respecca om det behövs?: Absolut

Andra guild du varit i?: Hos er som friend, just nu humorous absence of deers.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: Vill spela med mina vänner, och irl vänner. i eran finns nästan alla.

Varför vill du joina oss?:För jag vill spela med mina kompisar, alla mina irl polare spelar hos er, inkl. min bror.

Vad kan du erbjuda oss?: Kan erbjuda er aktivitet, vänskap.

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: Vill inte få ut något spec. Bara att jag får spela med mina irl polare och min bror. samtidigt hjälpa er i instancer o.s.v.

Raid erfarenheter?: spelat allt utom Sarth 3d. Men annars 10/25 naxx full, full 10/25 malygos, full sarth 10/25.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: Är leatherworker/skinner så blir lite segt med speciella saker till raidsen, fast tar alltid med mig pots till raids.

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Känner nästan alla, Men mina irl vänner består av: Ansys, Hykmantos, estilio(bror), Warnoz, dreivz, Dymina, Palomita/drakhund, arhjo.

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: ofc.

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: yesh.

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?:absolut.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: jajamen.

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Jag är aktiv och schysst kille, vill inet mer än att spela med dom jag känner, och att ni är en så pass bra guild så raiderna inte blir jobbiga av whipes och så. Men om jag får komma in så gör jag mitt bästa för att vara en bra teamplayer. Sad

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:
Till överst på sidan Gå ner
Roxburgh
Gäst




Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptysön feb 15, 2009 9:19 pm

Jag speler hemma i mitt rum, och inte på ngt café, och mitt internet krånglar aldrig. Smile tack på förhand.
Till överst på sidan Gå ner
Estilio

Estilio


Antal inlägg : 14
Join date : 08-11-21

Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptysön feb 15, 2009 9:36 pm

Tjeanre ponken min Very Happy detta är min bror spelat lika länge som mig är säker på att han kan sin sak tummen upp ofc
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptymån feb 16, 2009 1:10 pm

Hej Roxburgh, tackar för en välskriven apply.
Vi är i behov av en enhancementshaman och du verkar ha bra erfarenhet och enligt estilio så kan du ju din klass Smile

Jag håller din apply lite för att disskutera saken med resterande officerare.
Hör av oss inom kort.
Till överst på sidan Gå ner
roxburgh
Gäst




Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptymån feb 16, 2009 2:43 pm

Låter fint du Smile.
Till överst på sidan Gå ner
roxburgh
Gäst




Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptymån feb 16, 2009 2:45 pm

Jag måste även berätta att min huvudspecc var resto, så har något bättre på den fronten. Men mitt enhancement gear fungerar. vill ni ha min armory? annars kan ni ju kolla upp "Roxburgh".
Till överst på sidan Gå ner
Arhjo

Arhjo


Antal inlägg : 87
Join date : 08-11-12
Age : 35
Ort : Kolmården!!!

Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptymån feb 16, 2009 3:58 pm

Macke (roxburgh) är najs som spelare =) hoppas du kan joina. vore kul o ha med dig!
Till överst på sidan Gå ner
roxburgh
Gäst




Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptymån feb 16, 2009 8:42 pm

du är schysst Viktor allt Smile
Till överst på sidan Gå ner
Hykmantos

Hykmantos


Antal inlägg : 8
Join date : 09-01-24
Age : 33
Ort : Kolmården

Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptytis feb 17, 2009 3:37 pm

Instämmer helt där, En riktigt bra shaman fast har aldrig sett dig dpsa Wink

Lycka till me appli <3 cheers
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Emptytis feb 17, 2009 10:48 pm

Hej igen roxy Very Happy
Har inte riktigt pratat igenom med alla officerarna men alla är intresserade så bara att ta tag i mig ingame eller någon av dom andra så ger vi dig en chans.
Grattis och välkommen till gänget.

-Accepterad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty
InläggRubrik: Sv: Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.   Roxburgh, enhancement shaman, vill joina. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Roxburgh, enhancement shaman, vill joina.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Noob som vill joina som friend
» Resto Shaman
» resto shaman
» Shaman - resto
» Mage/shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: