Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Karaktär - paladin

Gå ner 
+2
Deiwos
karaktär
6 posters
FörfattareMeddelande
karaktär

karaktär


Antal inlägg : 14
Join date : 09-02-09
Age : 34
Ort : Norrköping

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Emptymån apr 20, 2009 1:20 am

Karaktärs namn?:Karaktär

IRL ålder?:19

Speltid?:55dar på pally 200+ allt som allt

Klass?:paladin

Specc?:retri

Redo att respecca om det behövs?:inga problem

Andra guild du varit i?:har vart i ett par guild i wow och tbc och som friend i BBA i wotlk

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?:disband

Varför vill du joina oss?:trevligt folk trivs i guilden som friend förövrigt, fint med ett svenskt guild

Vad kan du erbjuda oss?: activ spelare, håller raid tider dock inte så bra gear atm men jobbar på det

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?:mer raidande en jag gör just nu

Raid erfarenheter?:mc,bwl,onyxia,zg,aq,kara,gruul,za lite av dom andra 25man i tbc, voa, os o naxx 10/25 i wotlk


Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?:guld, köper allt jag behöver på ah

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?:många, irl polare med drakhund estilio och roxburg

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?:det funkar

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?:japp

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?:hoppas på det

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?:ja

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.):jag är en kille på 19 år, på fritiden så tränar jag en hel del på gym och är med vänner, är utbildad till målare men är just nu arbetslös så blir ganska mycket wow....

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:nej


Senast ändrad av dymina den mån apr 20, 2009 1:45 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Deiwos

Deiwos


Antal inlägg : 17
Join date : 09-02-04
Age : 31
Ort : Lidköping

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Emptymån apr 20, 2009 1:37 am

Mycket bra och dedicerad spelare. Har spelat med honom ända sedan man började med Kara i TBC. mycket trevlig person och inte den som ger upp i första taget.
Jag rekomenderar honom starkt. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Estilio

Estilio


Antal inlägg : 14
Join date : 08-11-21

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Anta honnom värt det!   Karaktär - paladin Emptymån apr 20, 2009 1:48 am

Enormt duktig spelare spelat med honnom i 3 år kännt han i säkert 14 år Razz han vet vad han gör och jag anser att guilden skulle behöva en retri paladin sen nympher lämna. tycker ni ska ge han en chans, tummen upp
Till överst på sidan Gå ner
Kalvmakt

Kalvmakt


Antal inlägg : 132
Join date : 08-10-14
Ort : Visby

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Emptymån apr 20, 2009 12:09 pm

"har vart i ett par guild i wow och tbc och som friend i BBA i wotlk"

informativt :p
Till överst på sidan Gå ner
karaktär

karaktär


Antal inlägg : 14
Join date : 09-02-09
Age : 34
Ort : Norrköping

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Emptymån apr 20, 2009 1:06 pm

tribute,encore,sinestic,deliverance säkert nått jag glömt
Till överst på sidan Gå ner
Drakhund




Antal inlägg : 21
Join date : 08-11-25
Age : 34
Ort : Norrköping

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Emptymån apr 20, 2009 10:26 pm

Kan ju inte göra mer än att instämma, spelat med honom sedan release och vet vad han går för. Denna killen uppfyller kraven för att platsa i vår guild. Lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Emptytor apr 23, 2009 4:31 pm

Tja.

Sorry att det har tagit tid att få svar.

Vi är inte i jätte behov av en ret pala just nu, men vi skulle väl kunna tänka oss en ändå.
Vi skulle gärna vilja ge dig en chans, men då måste du kunna dra ditt strå till stacken och det känner vi att du inte kommer kunna göra med ditt nuvarande gear.
Så fortsätt jobba på ditt gear(och dina proffesions :P) så är det möjligt att det finns en plats i framtiden om du fortfarande är intresserad.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Karaktär - paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Karaktär - paladin   Karaktär - paladin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Karaktär - paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ooz - Holy paladin
» Pruad - Retri Paladin
» Chilion - Holy Paladin
» retri paladin fetewe
» Avalerya - Protection Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: