Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 pixen - mage

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

pixen - mage Empty
InläggRubrik: pixen - mage   pixen - mage Emptytis okt 14, 2008 6:11 pm

Namn: Pelle Karlsson
Ålder: 19 (20 inom en månad)
Hur länge har du spelat på lvl 70? (/played) 26 dagar, 4 timmar etc etc
Länk till armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Pixen

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? Så klart (Är normalt FIRE speccad för PvE men tänkte pvpa lite fram till exp så kör Frost just nu)
När kan du raida? (dagar och hur länge) Alla dagar fram till 2300-23 30 (kan sträcka mig till 2400 också vissa dagar. [Kan tilläggas att jag har väldigt bra activity när det gäller raids, det borde kalv och dom andra kunna intyga. Smile
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida?: Beror lite på hur nära inpå det är tenta i plugget, men 3-4 dagar skulle väl kunna gå
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks etc) Så klart

Raiderfarenheter:
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Är med i Cowlevel fortfarande då man kan chatta och blev lite förvånad att dom flesta jag tycker om att spela med har lämnat för den här guilden, så förutom cowlevel har jag spelat i några kara guilder.
Varför vill du vara med i vår guild? För dom flesta som gör det värt att spela det här spelet har gått över till Blinded, därav känner jag att jag vill haka på och ha en riktigt rolig period i WOTLK

Känner du någon i guilden? pfft, ja vart ska jag börja, kalv, sockpuppet, phudu, kemosh, gnomeslayere, BLOTSKULD ()()() etc, alla från cowlevel i princip
Har du en stabil dator/uppkoppling? Stabil dator: JA | Stabil uppkoppling: JA
Övrig information: Värt att nämna är väl att jag nyss kom tillbaka till wow från ett par månaders break, hade lite mycket att göra "IRL" så jag hann tyvärr inte med att raida osv den sista tiden med Cowlevel, sedan så strulade datorn mycket där under en kort period så jag tappade suget att sitta helt i princip.
Nu har jag en fräsch låda av datakomponenter som fungerar alldeless ypperligt och har fått tillbaka mesta av suget jag hade förut, så jag ser fram emot en rolig period i expantionen.


Senast ändrad av pixen den tis okt 14, 2008 7:23 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Sleten

Sleten


Antal inlägg : 80
Join date : 08-10-08
Ort : Göteborg

pixen - mage Empty
InläggRubrik: Sv: pixen - mage   pixen - mage Emptytis okt 14, 2008 6:23 pm

Vi har ju en eller två mage spots öppna så detta är nog intressant, vi får vänta och se vad dom andra befälen har att säga =)
Till överst på sidan Gå ner
Blotskuld

Blotskuld


Antal inlägg : 120
Join date : 08-10-14

pixen - mage Empty
InläggRubrik: Sv: pixen - mage   pixen - mage Emptytis okt 14, 2008 7:19 pm

Blir inte ens omnämnd som någon du känner, tackar!

edit; jag sätter tumme ner för dig pixy, om du inte ens minns den mest alkoholiserade warlocken så förtjänar du fan ingen spot.
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

pixen - mage Empty
InläggRubrik: Sv: pixen - mage   pixen - mage Emptytis okt 14, 2008 7:22 pm

MEN Isak. Vad fan. Jag satt ju stressad, nervös och halvt lamslagen när jag skrev applyen, klart som fan du skall stå med.

Jag ber om ursäkt, men eftersom du är så OTREVLIG mot mig så förlåter du mig inte. Det vet jag redan nu, men om du kan finna det långt nere i ditt alkoliserade norrlands hjärta, så förlåt.

Razz
Till överst på sidan Gå ner
slacker




Antal inlägg : 51
Join date : 08-10-14
Ort : Skövde

pixen - mage Empty
InläggRubrik: Sv: pixen - mage   pixen - mage Emptyons okt 15, 2008 6:14 pm

men pixy noob du nämde inte mig heller
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

pixen - mage Empty
InläggRubrik: Sv: pixen - mage   pixen - mage Emptytor okt 16, 2008 6:54 pm

Accepterad, hoppas du kommer trivas!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





pixen - mage Empty
InläggRubrik: Sv: pixen - mage   pixen - mage Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
pixen - mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rei - mage
» Hobo - Mage
» Mage/shaman
» mage apply
» Imyourmom FFB mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: