Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Itzurma - Resto Druid

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Itzurma




Antal inlägg : 1
Join date : 09-06-15

Itzurma - Resto Druid Empty
InläggRubrik: Itzurma - Resto Druid   Itzurma - Resto Druid Emptymån jun 15, 2009 12:29 am

Character namn:Itzurma

Character class:Druid

Main specc:Resto

Armory link(s):http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Itzurma

Irl namn:Robin Arnesson

Ålder:18

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-18 dagar, 10 timmar och 47 min

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Key Keepers, inaktiv och dom gör nästan inget.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Jag har kört Naxx 10, nästan hela Naxx 25,OS 10, OS 25 och tatt första bossen i Ulduar 10

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-Spela mera.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-Ja, ska iallafall försöka vara med på alla.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-Nej, mina föräldrar bryr sig inte så mycket.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-X-pearl, DMB, Visual Heal och Decursive.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-https://2img.net/r/ihimizer/i/screenshot061409232038.jpg/

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-Nästan alltid positivt.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Ja da.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

-De e kalrt.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

-Ja, men jag är ingen mästare på att stava.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

-Ja. Är bara rädd första gången men dom andra gångerna är nog inte så farliga.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Har hört mycket om er, att ni är en bra guild och jag förväntar mig att ha det roligt.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-Jag bor i Lönsboda som ligger i norra skåne, jag känner Tusken, Tahlina och Hellmage irl. Jag gör inte så mycket om dagarna. Boxas ibland och sitter väldigt mycket vid min dator.

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

-Jag hoppas att jag kommer in och ha det skit skojj =)

--------
Till överst på sidan Gå ner
Kalvmakt

Kalvmakt


Antal inlägg : 132
Join date : 08-10-14
Ort : Visby

Itzurma - Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Itzurma - Resto Druid   Itzurma - Resto Druid Emptymån jun 15, 2009 2:08 pm

Just nu kan jag bara se ditt feral-gear på armory. Åsså är din feralspec lite knasig. Dock vill du ju köra resto och där har du samma spec som jag brukar ha när jag kör off-spec resto så det kan jag inte klaga på. Däremot är Glyph of Wild Growth riktigt bra i raids så du borde nog ta den istället för Glyph of Regrowth. Sen skulle du kunna ge en liten boost till din druid genom att skaffa professions som ger riktiga buffar. (JC, BS, LW, Ench, Scribe etc.)

Personligen ser jag gärna en till resto druid i guilden även fast vi har tusen druider redan, men jag vet inte hur det ser ut med healers just nu. Vi får se vad officers säger!
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

Itzurma - Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Itzurma - Resto Druid   Itzurma - Resto Druid Emptymån jun 15, 2009 5:28 pm

Kalvmakt skrev:
Däremot är Glyph of Wild Growth riktigt bra i raids så du borde nog ta den istället för Glyph of Regrowth.


skulle nästan säga att han säga att han ersätter glyph of swiftmend, ist för regrowth glyphen som är ganska nice om man kör mkt med regrowth, men jag kör ju inte med den spella i min rotation så vad vet jag Razz
Till överst på sidan Gå ner
Kalvmakt

Kalvmakt


Antal inlägg : 132
Join date : 08-10-14
Ort : Visby

Itzurma - Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Itzurma - Resto Druid   Itzurma - Resto Druid Emptymån jun 15, 2009 6:20 pm

Sant! Lite av en smaksak.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Itzurma - Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Itzurma - Resto Druid   Itzurma - Resto Druid Emptyons jun 24, 2009 1:56 am

Hej Itzurma,

Vill tacka för visat intresse men tyvärr har du nog inte det vi söker. Lite taskig raiderfarenhet och samtidigt är din gear inte den bästa.
Men vi snackar vidare så får vi se hur det kan bli. Men för tillfället måste vi nog tacka nej.

Ha det bäst.

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Itzurma - Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Itzurma - Resto Druid   Itzurma - Resto Druid Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Itzurma - Resto Druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Druid
» Opthimus resto druid
» resto shaman
» Shaman - resto
» Resto Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: