Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Frost Dps Death Knight

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
ziris




Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-26

Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Frost Dps Death Knight   Frost Dps Death Knight Emptyfre jun 26, 2009 3:03 am

Character namn: Ziris

Character class: Death Knight

Main specc: Frost Dps

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Ziris

Irl namn: Alexander

Ålder: 16

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 31d 8h 30m På min Death Knight

28d 22h 2m På min Paladin

29d 8h 8m På min Rogue

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Var med i Draco Elysium i när jag började spela nu i WotLK (började i februari) men lämnade den guilden då jag och några andra gick vidare och startade Enlightened därför att Draco Elysium höll på att lägga ner.

Är nu Co GM i Enlightened, lämnar därför att jag som officer inte har samma åsikter som guildmastern. Har även börjat tröttna på en stor del av våra medlemmar då dem inte lyssnar på vad man säger, man måste nästan skrika det åt dem för att dem ska lyssna och dem har svåra problem att lära sig saker och misslyckas med samma saker om och om igen. Lämnar även för att den jag mest har kontakt med i guilden är Opthimus och han tänker lämna nu av en liknande anledning som jag.

Var med i TrU ganska tidigt in i Tbc med min Paladin och var med där i ungefär 4 månader då jag behövde sluta för att börja koncentrera mig på studierna.

Joinade Dark Origin när jag började spela igen.

Sedan så "disbandade" Dark Origin och jag och några andra skapade en ny guild "Memento Morí" som varade några månader tills vi disbandade pga ont om tanks.

Min Rogues guild är lite skuggiga då jag inte kommer ihåg vad jag var med i där, Tyvärr.

Gjorde en character på Executus när servern var ny, innan körde jag lite alliance på The Venture Co.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Med denna gubben så har jag raid erfarenheter i WotLK då detta är en DK, har gjort Naxx10/25 Os10/25 Båda med 1 drake uppe VoA10/25 med nya bossen. Har även gjort 10/14 i Ulduar10 och 8/14 i Ulduar25

Med min Paladin som jag körde med i Tbc så gjorde jag Karazhan, Gruul, Magtheridon och även en del av SSC.

Med min Paladin som jag körde med i Vanilla så gjorde jag en del av T1 raidsen.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Jag håller på att byta ut så mycket av mitt AP mot Strength då jag har ett flertal saker som buffar min strength och jag kan då öka min AP och troligtvis min DMG. Tar gärna emot förslag.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Kan raida i stort sett varje dag förutom ibland på onsdagarna. Kan även raida i stort sett nästan hela nätter ifall det skulle behövas.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Nej, Mina föräldrar vet om vilka dagar jag raidar och respekterar den tiden som jag lägger ut då det inte överstiger 5 dagar per vecka.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Deadly Boss mods och Omen Threat Meter.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-Frost Dps Death Knight Wowscrnshot062609010311

Ska troligtvis ta bort min questhelper då den drar för mycket addon kapacitet.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Jag tar dem som någonting bra och något att lyssna på för att kunna förbättra min prestation så länge det inte är en person som försöker trycka ner mig.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Jag är villig att ta emot förslag men vill ändå kunna tänka på saken eftersom jag fortfarande vill ha lite koll på vad min character är.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Ifall det sker någonting som jag tycker känns konstigt med looten så försöker jag kontakta en officer enskilt istället för att ställa till en diskussion/drama.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Jag brukar kunna göra mig förstådd utan några svårigheter.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Jag har ventrilo och en fungerande mic. Pratar i vent i t.ex. en bossfight om det är något jag vill få fram/förstått/uppfattat.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Jag vill ansluta mig till er då jag ser er som en bra raiding guild med många bra spelare som inte gör bort sig så ofta och jag hoppas att jag ska kunna trivas hos er. Det enda jag förväntar mig är en trevlig speltid med er.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Brukar kunna vara ute en del dagtid men brukar oftast vara hemma runt 18.00 senast. Har ingenting som drar iväg mig i sista stund som jag måste göra förutom om det skulle ske en allvarlig olycka eller dylikt.

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Ska åka iväg till England mellan 7/7 till 27/7 men har läst/hört att ni har sommaruppehåll ungefär då.

Screenshotsen med ms och Fps och keybinds är på en bärbar där jag har ganska dåligt nätverk(är endast där en helg i månaden ungefär) annars så sitter jag på en stationär med ungefär 100fps och runt 30ms.

Då jag är frost så kan jag ersätta en Enhancement shamans windfury totem, det brukar kunna uppskattas då det är ganska få enhancement shamans nu för tiden.

Kan även tanka i offspecc om jag fixar upp min gear lite då den inte är tillräcklig för Ulduar.

Kontakta mig gärna i spelet om det är någonting ni undrar. Kommer även kolla till här efter svar lite då och då.

--------

Till sist, detta är vad officerarna kommer se av dig, det första intrycket är viktigast!
Gör dig själv en tjänst och lägg ner lite tid på din apply, lägger du inte ner någon tid på din apply så finns det
större chans att du blir nekad.


Senast ändrad av ziris den sön jun 28, 2009 5:35 am, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Aspartan

Aspartan


Antal inlägg : 46
Join date : 08-10-13
Age : 33
Ort : Lerum

Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Frost Dps Death Knight   Frost Dps Death Knight Emptyfre jun 26, 2009 4:08 am

Jag tycker det ser ut som en redig och bra apply imo, vi hade ju en DK som sluta så gl hf =)
Till överst på sidan Gå ner
Opthimus

Opthimus


Antal inlägg : 6
Join date : 09-06-27
Age : 44
Ort : Stockholm

Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Bra DK   Frost Dps Death Knight Emptysön jun 28, 2009 7:48 pm

Har spelat mycket med Ziris och kan säga att han är en mycket skicklig och rolig raider. Vi har sjukt kul samtidigt som vi två var bland de mer skillade i Enlightened. Om ni har behov av en skilled DK som Facerollar det mesta så är han ett bra val Wink

+ Kan sin klass, skicklig raider och gör sjuk hög DPS
- Facerollar mig i duel..

Btw Ziris är killen till höger.
Frost Dps Death Knight Fat_kid-thumb
Till överst på sidan Gå ner
ziris




Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-26

Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Frost Dps Death Knight   Frost Dps Death Knight Emptysön jun 28, 2009 7:50 pm

HAHAHA Opthimus xD.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Frost Dps Death Knight   Frost Dps Death Knight Emptytis jun 30, 2009 7:00 pm

Hej Ziris.

Ursäktar att det tagit sådan tid att svara dig.
Vi har snackat lite smått och kommit fram till att vi avvaktar lite med din apply till ett senare tillfälle.
Så kontaktar vi dig längre fram om vi känner behovet av det. Tror du är en duktig spelare men som sagt vi får avvakta lite.
Sätter dig som standby så får vi se hur vi gör.

Du är dock välkommen att söka annat så länge.

Ha det bäst i sommar.

-avvaktan-
Till överst på sidan Gå ner
ziris




Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-26

Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Frost Dps Death Knight   Frost Dps Death Knight Emptytis jun 30, 2009 7:02 pm

Tackar för ett lite visat intresse, det ökar ju självförtroendet Smile. Kommer nog ta mig in i en kompis guild som raidar lite smått medans jag väntar på svar.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Frost Dps Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Frost Dps Death Knight   Frost Dps Death Knight Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Frost Dps Death Knight
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» dymina-death knight
» Dadi - Death Knight
» Unholy death knight.
» Death Knight Tank
» Death Knight - tank

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: