Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Aeius, 80 Hunter!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Aeius




Antal inlägg : 4
Join date : 09-07-29

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptyons jul 29, 2009 4:02 pm

Character namn: Aeius

Character class: Hunter

Main specc: Survival

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Aeius

Irl namn: Markus Holmqvist

Ålder: 20

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

19 dagar på denna charen.


[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

Jag har itne varit i nån annan guild med denna charen, med min tidigare gubbe så var jag med i Raid fiction, NME. Jag gjorde min egen guild och hoppades på att fixa lite raids så jag har något att göra.


[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

Jag spelade inte pre tbc eller tbc på den här charactären. Men jag skriver ner det jag gjorde med ett annat acc på den tiden.

Vanilla:
Molten core / Clearat
Blackwing lair / Clearat.
AQ20 / Ett par bossar
AQ40 / Inga.
Onyxia / Clearat.
Zul'gurub /Clearat

The burning crusade:
Magtheridon /Clearat
Gruul's Lair /Clearat
Black temple / 5 bossar
SSC / Inga bossar.
Karazhan / Clearat

WOTLK:
Naxx 10/25 clearat.
OS 10/25 clearat, 25 man med 2 drakar.
VoA 10/25.
Ulduar tror jag det är 4 bossar.
Malygos 10/25.

-

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

Jag vet inte riktigt i vad jag skulle kunna förbättra mig, jag tycker själv jag är en hyfsad spelare. Jag vet vad jag håller på med, och jag gör alltid det bästa för att göra min char mycket bättre.


---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

Ska inte vara några problem, så länge jag inte har något i RL att göra så kommer jag att vara där!

-

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

Nejnej, jag är online så länge jag vill. Smile

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

DBM, Omen.

-

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/r2meyg.jpg Jag ändrade bilden för att jag inte har kvar det där Uiet längre, nu är det iaf möjligt att se vilka key-binds jag har. Smile

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

Om jag gör något fel så är det en självklarhet att jag vill få reda på det. Och om någon skriker på mig så sätter jag mig då inte i hörnet och lipar. Jag tar emot det och agerar utifrån det.

-

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

Jag tar emot allt som kan göra att jag presterar mycket bättre. Och jag speccar gärna om på nytt om någon ber mig göra det för att prestera bättre.

-

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

Loot är ingenting jag bryr mig om, jag vill ha en kommunicerande guild, och självklart så förstår jag att looten går till dom som förtjänar det, dom som raidat mycket. Vad det än är så förstår jag det. Smile

-

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

Utan problem.

-

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

Jag har vent och mic som fungerar utan problem. Är verkligen itne rädd för att prata i vent, det gör jag mer än gärna. Men under raids så är jag tyst som en mus Smile

-

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

Jag har velat joina denna guilden hur länge som helst, redan i Tbc ville jag det men, jag gjorde aldrig en apply. Jag förväntar mig raids, och ha mycket kul medans! Man ger inte upp för man whipar, man kör vidare!

-

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta, men ja. Jag är 20 år, gick HR i gymnasiet. Jag är en mycket glad person. Skrattar åt det mesta, har sjuk humor. Razz

-

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ] Vill bara säga att, jag vet att min gear inte är den bästa. Men jag kan göra hyfsad dps ändå, och det är ju itne helt omöjligt att förbättra gearen heller. Smile

Tack för mig.


Senast ändrad av Aeius den mån aug 10, 2009 12:55 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytis aug 04, 2009 1:09 am

Tjena!

tänkte bara skriva och säga att vi inte har beslutat något angående dig än och att du kan förvänta dig ett svar inom kort.
Till överst på sidan Gå ner
Aeius




Antal inlägg : 4
Join date : 09-07-29

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytis aug 04, 2009 2:38 am

Gött mos Smile
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytor aug 06, 2009 12:05 pm

Hej Aeius, hoppas allt är bra och sommaren flyter på.

Läget i guilden just nu är sådan att många förändringar kommer göras inom en snar framtid vilket innebär att vi kan inte besluta än om vi är i behov av en hunter till, men chansen är nog stor ett en spot kommer att finnas så småningom.

Ha det gott så länge...
Till överst på sidan Gå ner
Aeius




Antal inlägg : 4
Join date : 09-07-29

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytor aug 06, 2009 2:10 pm

Härligt härligt Smile Det är bara att skriva ingame=) Hade bra.
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytis aug 11, 2009 6:35 pm

Tjenare igen, en liten update så du vet lite vad som händer. Vi har förlorat ett par spelare nu under uppehållet och samtidigt så har vi bytt ut ledningen, så vi är i full ståhej med att kolla upp vad vi behöver och inte, men vad jag har hört av dom som puggat med dig så ser det ju positivt ut, kommer vi fram till att vi behöver en till hunter, så räkna med en provanställning.

För att sätta en liten tidsram så borde du kunna få ett svar innan fredag.

Ha det bra!
Till överst på sidan Gå ner
Aeius




Antal inlägg : 4
Join date : 09-07-29

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytis aug 11, 2009 6:42 pm

Ah men härligt, det låter kanon! Håller tummarna Smile
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytis aug 11, 2009 6:52 pm

pixen skrev:
Tjenare igen, en liten update så du vet lite vad som händer. Vi har förlorat ett par spelare nu under uppehållet och samtidigt så har vi bytt ut ledningen, så vi är i full ståhej med att kolla upp vad vi behöver och inte, men vad jag har hört av dom som puggat med dig så ser det ju positivt ut, kommer vi fram till att vi behöver en till hunter, så räkna med en provanställning.

För att sätta en liten tidsram så borde du kunna få ett svar innan fredag.

Ha det bra!


Va fan, han verkar ju duktig, ge han en plats bara, bättre att behöva ställa över någon än att ha 24 pers i raiden!
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Emptytis aug 11, 2009 7:03 pm

Så var paketen packade och klara och det ser ut som vi har en spot för en hunter, du är välkommen att pma mig eller Aerendhil ingame så får du en prodperiod.


Accepterad!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Aeius, 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Aeius, 80 Hunter!   Aeius, 80 Hunter! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Aeius, 80 Hunter!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» chystall BM-Hunter
» Survival Hunter...
» Surv hunter <(^^)>
» Hunter apply
» Paopaow , hunter.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: