Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holy priest, Bajsegott

Gå ner 
+4
Loudrr
slacker
Lehto
pixen
8 posters
FörfattareMeddelande
Bajsegot
Gäst




Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 5:19 pm

Character namn: Bajsegott

Character class: Priest

Main specc: Holy

Armory link(s):

Irl namn: Sam

Ålder: 16

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 22 dagar

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Dark origin, jag tycker att guilden är väldigt oorganiserad coh det gillar inte jag. Har varit med i Midgård och Ezone, båda la ner men var väldigt bra

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Jag har clearat naxx 25 och har dödat alla bossar i ulduar 10 förutom två. Har såklart kört EoE 10/25 och OS 10/25. I OS har jag kört med 14/25 ppl och klarat en drake uppe.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Jag måste ha mer kontroll på min mana. Den tar slut lite för fort ibland.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Jag viker aldrig av från raids om det int6e är nåt akut och jag har fått klartecken från nån leader. Tisdagar kommer jag inte kunna raida. Torsdagar går aldeles utmärk. Söndagar går bra men bara varannan vecka (men det går att ändra på ibland)

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Ja, altså måndag, tisdag är ja hos min morsa (där kan ja inte lira). Onsdag, torsdag går alldeles utmärk att lira. Sen e det varannan helg, men helgerna brukar jag göra som jag vill.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Heal Bot, DBM, Pit Bull, Bartender4.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Om någon ifrågasätter mitt spelsätt och det han/hon säger låter vettigt så tackar jag för tipset och tar lärdom av det.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Såklart att jag kan

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Om det behövs men det händer väligt sällan, bara i puggs Smile

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- 100% svenne

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- JA, jag är inte det minsta blyg

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Jag vill joina er för att det är en svensk guild och för att jag har hört väldigt bra om er. Jag förväntar mig bra och trevliga raids.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Jag börjar första ring nu och då måste jag börja plugga så skolan går såklart föra wow.

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Om det skulle vara så att ni vill att jag ska köra shadow går det, har 2 st t8 från VoA 10man och resten hitrating gear från hc (blåa grejer)
Till överst på sidan Gå ner
Bajsegot
Gäst




Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 5:23 pm

Armory länk:

Screenshot:
Till överst på sidan Gå ner
Bajsegot
Gäst




Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 5:25 pm

Armory länk

Screenshot
Till överst på sidan Gå ner
Bajsegot
Gäst




Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 5:26 pm

Det verkar inte funka med armory länk eller screenshot länk :/
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 5:27 pm

Om man inte kollar på vad du döpt din char till så ser din apply ganska vettig ut, Att du aldrig kommer kunna lira tisdagar känns ju inte så jätte bra imo då många gånger kommer vi ha progress just på denna dag, varannan söndag också inne bär att du kommer kunna ha 1/3 attendence varannan vecka?

Upp till officer men jag tycker det känns som att vi inte är i behov av yttligare en low attendence spelare, tyvärr. :/
Till överst på sidan Gå ner
Bajsegot
Gäst




Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 5:44 pm

Men dessa tider som jag har börjar gälla 17/8 då skolan börjar
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 6:01 pm

Alltså om två veckor.. :O
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 7:50 pm

pixen skrev:
Om man inte kollar på vad du döpt din char till så ser din apply ganska vettig ut, Att du aldrig kommer kunna lira tisdagar känns ju inte så jätte bra imo då många gånger kommer vi ha progress just på denna dag, varannan söndag också inne bär att du kommer kunna ha 1/3 attendence varannan vecka?

Upp till officer men jag tycker det känns som att vi inte är i behov av yttligare en low attendence spelare, tyvärr. :/


+1
Till överst på sidan Gå ner
slacker




Antal inlägg : 51
Join date : 08-10-14
Ort : Skövde

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 8:47 pm

vill verkligen inte ha in nånn me ett sånt namn fy fan
Till överst på sidan Gå ner
Loudrr

Loudrr


Antal inlägg : 28
Join date : 08-10-14
Age : 36
Ort : Vilhelmina

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 10:04 pm

slacker skrev:
vill verkligen inte ha in nånn me ett sånt namn fy fan

invite Loudrr
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptysön aug 02, 2009 10:29 pm

Loudrr skrev:
slacker skrev:
vill verkligen inte ha in nånn me ett sånt namn fy fan

invite Loudrr

Loudrr vill ju inte börja spela
Till överst på sidan Gå ner
slacker




Antal inlägg : 51
Join date : 08-10-14
Ort : Skövde

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 9:49 am

tycker henke ska fixa samma uppgörelse som bloot
Till överst på sidan Gå ner
Ooz




Antal inlägg : 6
Join date : 09-04-13
Age : 31
Ort : Lidköping

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 2:24 pm

Har gått några hcs med bajsegott några gånger, vad jag tycker så är han väldigt omogen och det blir drama av precis vad som helst runt honom. Tror inte att han är den som skulle passa i BBA.
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 2:31 pm

Mycket tack Ooz för du delgav med oss.

Bajs, inte för jag är officer men jag kan nog säga direkt att du kan söka vidare, lycka till.

Tandare skrev:
pixen skrev:
Bajs, inte för jag är officer men jag kan nog säga direkt att du kan söka vidare, lycka till.

Pixen han kanske har skärp till sig, så förhasta dig inte med såna beslut o kanske ändå kunna ge en chans o visa att han kanske är mogen eller omogen.. han kanske va väldigt irriterad just dom dagarna eller någe, alla har ju inte specielt alla dagar som sina bästa Very Happy if you get my drift?

Det är iof sant, men bara man kollar på nicket så får man ju direkt en känsla av omogenhet imo Sad. Sedan så skrev ju faktist ooz "några heroics". Kanske bara är jag men man får stå hur man beter sig, visst man kanske har skärpt till sig och vuxit upp, men samtidigt så känns det ganska orimligt, fått för mig att en omogen wow spelare, är alltid en omogen wow spelare.


Senast ändrad av pixen den mån aug 03, 2009 3:04 pm, ändrad totalt 3 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Tandare

Tandare


Antal inlägg : 68
Join date : 08-10-08
Age : 35
Ort : Eskilstuna

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 2:52 pm

pixen skrev:
Bajs, inte för jag är officer men jag kan nog säga direkt att du kan söka vidare, lycka till.

Pixen han kanske har skärp till sig, så förhasta dig inte med såna beslut o kanske ändå kunna ge en chans o visa att han kanske är mogen eller omogen.. han kanske va väldigt irriterad just dom dagarna eller någe :s, alla har ju inte specielt alla dagar som sina bästa Very Happy if you get my drift?
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 3:57 pm

Säger Ooz att det var så så är det nog så också, Namnet man har på sin karaktär speglar ju lite hur man är som person, titta bara på Slackernoob.
Till överst på sidan Gå ner
Tandare

Tandare


Antal inlägg : 68
Join date : 08-10-08
Age : 35
Ort : Eskilstuna

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 10:19 pm

Haha men Slackernoob är ju unik på sitt sätt Wink
Till överst på sidan Gå ner
Hellmage




Antal inlägg : 47
Join date : 09-04-22

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptymån aug 03, 2009 10:49 pm

p12?
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Emptytis aug 04, 2009 12:42 am

Behöver inte någon med låg attendance.
tack o hej

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy priest, Bajsegott Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest, Bajsegott   Holy priest, Bajsegott Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy priest, Bajsegott
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Priest
» Holy Präst
» Ooz - Holy paladin
» Pervot - Holy Paladin
» holy paladin applay

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: