Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Odyss - Marksmanship hunter apply : )

Gå ner 
+2
Ceyto
Odyss
6 posters
FörfattareMeddelande
Odyss

Odyss


Antal inlägg : 3
Join date : 09-08-21

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptyfre aug 21, 2009 1:38 am

Character namn: Odyss

Character class: Hunter

Main specc: Marksmanship 7/57/7

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Odyss

Irl namn: Linus

Ålder: 16 (Ni kanske tycker att det är lite ungt men jag lovar att det inte blir något problem med omogna spams i Guild / raid-chaten Wink)

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 31 dagar (18 dagar som level 80). Tog väl lite väl lång tid upp till 80 men tjänade väl på det i lärdom Wink

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Har ingen nuvarande guild eftersom att jag flyttade över karaktären hit idag från Talnivarr. Där spelade jag i en guild som hade 13/14 Ulduar 10 tror jag väl och 6/14 i Ulduar 25 man.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Har inte raidat under Vanilla och TBC tiden med denna karaktären, dock lite grann som level 80.
WoTLK: Naxx 10/25 alla bossar VoA 20/25 OS 10 3 drakar uppe/25 vanligt, 9/14 Ulduar 10 och 9/14 i Ulduar 25.


[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Vet inte riktigt har ju raidat ulduar nu ett tag utan att få några som helst klagomål förutom vissa småtabbar som vi alla gör ibland.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Ja, signar jag för en raid kommer jag inte prestera halvdant eller skita i den.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Nej tror jag inte, kommer prioritera skolan först så att jag alltid är klar med det jag ska göra innan klockan sju Smile

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Antar att det vore Omen och DBM. Grid kan ju också vara viktig i vissa fall om man behöver slänga iväg en snabb Misdirection.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

- http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_082009_233211.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Tar bedömningarna och låser in dom i lilla bedömningslådan i hjärtat Smile Kritiken tar jag in och lär mig av misstaget för att inte göra samma sak nästa gång.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Ja det är jag, anpassar mig snabbt efter nya speccs och nya rotations genom att lira lite hcs och prova mig fram på dummys.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Att få loots och geara upp sin karaktär är ju något alla vill, att starta diskusion över loot tycker jag personligen känns lite onödigt när man istället kan lägga sin energi på att prestera i raiden. Säger raidleadern att någon annan ska ha looten är det ganska självklart att det är så, det är ju viktigare att ha bra genomsnittigt gear i guilden än att jag har best in slot överallt. Smile

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Självklart!

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Har både mic och ventrilo och rädd för att prata är jag inte

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- För att jag helst vill spela i en svensk guild och eran progress är bra men ni verkar inte för hardcore för mig. Av er förväntar jag mig att få njuta av bra och trevliga raids Smile

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Jag är en pratglad kille som har lätt för att lära mig taktiker för bossar som jag än så länge inte gjort och blir inte på dåligt humör av ett par wipes. Very Happy

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Hoppas att jag är rätt person för eran guild och att jag kan få vara med i eran Ulduar grupp Smile

Mvh Linus

--------
Till överst på sidan Gå ner
Ceyto




Antal inlägg : 12
Join date : 09-04-30

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptyfre aug 21, 2009 9:59 am

Citat :

Ålder: 16 (Ni kanske tycker att det är lite ungt men jag lovar att det inte blir något problem med omogna spams i Guild / raid-chaten Wink)

Tyvärr har vi redan det :/

Men i övrigt verkar det som en bra apply, vet dock ej hur vi ser ut med hunters...
Till överst på sidan Gå ner
Grillkrydda

Grillkrydda


Antal inlägg : 44
Join date : 08-12-03
Age : 38
Ort : Mariestad

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptyfre aug 21, 2009 1:24 pm

Du har 103 hit rating för mkt, men byt nån random del + polarmen så e de löst.

Sätt en point i "go for the throat" iställe för imp steady och en te från imp steady till arcane shot.
Du har för lite arp för o slänga ut arcane ur rotationen än.
Till överst på sidan Gå ner
Hellmage




Antal inlägg : 47
Join date : 09-04-22

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptyfre aug 21, 2009 1:41 pm

<< 16, sjutton om en månad fu, is king,
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptyfre aug 21, 2009 1:44 pm

Grillkrydda skrev:
Du har 103 hit rating för mkt, men byt nån random del + polarmen så e de löst.

Sätt en point i "go for the throat" iställe för imp steady och en te från imp steady till arcane shot.
Du har för lite arp för o slänga ut arcane ur rotationen än.

The Grill has spoken!
Till överst på sidan Gå ner
Odyss

Odyss


Antal inlägg : 3
Join date : 09-08-21

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptyfre aug 21, 2009 2:51 pm

Tack för alla svaren!

Min hit rating har varit ett besvär ganska länge och har tyvärr inte haft den turen att varken få byta ut min polearm eller t.ex grim toll.
Grillkrydda det med speccen lät lite konstigt i början men kollade igenom min spec och såg att det blev bättre så Smile
Till överst på sidan Gå ner
Grillkrydda

Grillkrydda


Antal inlägg : 44
Join date : 08-12-03
Age : 38
Ort : Mariestad

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptylör aug 22, 2009 12:27 am

Du kan få ett resonemang bakom om du vill, bara fråga ingame :p
(btw du ska nog inte slänga grim toll ännu, arp procc trinkets is the shit som high end mm dipps, men du vill ha mjolnir runestone istället sen)
Till överst på sidan Gå ner
Larissy

Larissy


Antal inlägg : 7
Join date : 09-08-22
Age : 31
Ort : Göteborg

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptylör aug 22, 2009 1:57 am

Vet att jag bara är trial men måste bara säga: En enormt bra spelare! Visar sig alltid alert och presterar alltid bra. Vet vad han skall göra under raids Smile (känner han irl så kan även ge han smisk ifall ni vill det) king
Till överst på sidan Gå ner
http://Www.ratemypoo.com
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Emptylör aug 22, 2009 2:11 am

Välkommen till guilden, snacka med mig Pixen eller Aerendhil för invite!



-ACCEPTERAD-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty
InläggRubrik: Sv: Odyss - Marksmanship hunter apply : )   Odyss - Marksmanship hunter apply : ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Odyss - Marksmanship hunter apply : )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter apply
» Hunter Apply
» mage apply
» mage apply
» Hellmage - Mage apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: