Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Curze - UD warlock

Gå ner 
+2
Dotmaster
Curze
6 posters
FörfattareMeddelande
Curze




Antal inlägg : 64
Join date : 08-10-29
Ort : Göteborg

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 12:16 am

Halloj!
Här kommer en ansökan:

Karaktärs namn: Curze

IRL ålder: 35

Speltid: 47 dagar warlock (+30 dagar warrior pre-TBC)

Klass: Warlock

Specc: Fire-Destro med Imp atm.

Redo att respecca om det behövs?: Lätt

Armory Profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Curze

Andra guild du varit i:
Inner Vision (numera Oprah Windfury) tom Gruul, Royal Flush tom Kael och Fist of the North Star som jag är med i idag.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna:
IV lämnade jag för att joina min IRL-polares guild Royal Flush (samma snubbe som nu övertygat mig om att söka till er: Slackernoob Smile ). Royal Flush lämnade jag när dom blev hardcore och krävde raidattendance minst 4 dagar i veckan. Lustigt nog föll det guildet ihop ~1 vecka senare då deras GM drog.

Varför vill du joina oss?:
Mitt nuvarande guild Fist är ett helskönt guild som jag trivs kanon i men det är lite oklart hur det blir med raidandet i WotLK och efterssom raidandet är det som är roligast så måste jag säkra den biten. Att jag söker till just er är för att:
1) Altid kul att köra med nån man känner IRL
2) Ni verkar ha rätt attityd, inte raid varje dag men 100% seriöst när man väl kör
3) Skönt med en svensk guild, bli skönare stämning då!

Vad kan du erbjuda oss?:
Jag är en stabil, pålitlig och hyggligt skillad raider. Jag är påläst och lyssnar och gör aldrig samma misstag två gånger. Jag kommer alltid när jag signat och är aldrig afk/dc.
Efterssom jag och frugan nyligen flyttade till Göteborg så kan jag i nuläget inte ta mer än 2 raider i veckan, men förhoppningen är att det ska bli mer när hon kommer igång med egna aktiviteter. Dessutom kan jag vara flexibel med tisdagen och torsdagen så om vi vet att vi har ont om folk en kväll och för många en annan så kan jag anpassa mig om det är bestämt i förväg.
När det inte är raid gillar jag att tjöta lite i vent eller chatten och hjälper gärna guildies med quests/instancer/crafting när jag kan.

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: Jag vill raida med ett seriöst gäng som fokuserar på progress och att bli bättre spelare. Jag kan acceptera att passa min spot ibland om vi är för många men får abstinens om jag inte får vara med minst en gång i veckan. När det inte är raid vill jag köra lite 5/10 manna, questa eller farma med polarna i guildet och snacka lite skit Smile

Attunements: Allt

Heroics: Alla

Raid erfarenheter:
Har tagit alla TBC-bossar fram tom Kalecgos. Det plus ett försök på Brutallus var så långt Fist kom innan vi la ner raidandet. Har tankat Illidan i demonfasen. Har en Druid-alt (Cured) som i heroics, Kara och ZA gett mig lite insikt i tankning och healing för att jag ska bli en mer all-around player.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc):
Herbs till flasks och pots, kött till buffmat. Oljan köper jag på AH. Sen farmar jag webben och Itube på bosstactics när det är nya encounters på gång.

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?:
IRL med Slackernoob. Sen har jag lirat lite heroics med några andra av er och gjort nån raid med Nympher under gäst-spelet i Fist.

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Utmärkt. Hade gärna kört lite längre också Very Happy

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: Utmärkt

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Jeg snacker dejlig svensk, ja Smile

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.)
Heter Niklas, är 35 bast och uppvuxen i Lerdala mellan Mariestad och Skövde men bor numer i Göteborg. Jobbar på Ericsson. Fru men inga barn. Är idiotiskt nog borta första helgen när WotLK släppts men kommer att ta några dagar ledigt för att tok-levla albino

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nix

Vi hörs!
/Niklas


Senast ändrad av Curze den tor okt 30, 2008 2:55 pm, ändrad totalt 3 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Dotmaster

Dotmaster


Antal inlägg : 20
Join date : 08-10-23
Age : 41
Ort : Vilhelmina

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 9:50 am

Gött att se din app Curze, roligt med lite fler folk man känner här i guilden.

Detta är då Mushima, från Royal Flush, om du inte känner igen namnet Dotmaster Razz

Lycka till med din app
Till överst på sidan Gå ner
Cynik

Cynik


Antal inlägg : 74
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Vilhelmina

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 11:30 am

Har kört en del grejer med dig - trevlig prick!

Minuspoäng för att du associerar dig själv med Slackernoob dock! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Curze




Antal inlägg : 64
Join date : 08-10-29
Ort : Göteborg

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 1:18 pm

Dot! Jag visste inte att du va me här, kul! Jag ser dig inte i guilden på Armory, lirar du nån annan karaktär nu? Finns det någon kvar som du inte lirat? Wink

Tack cynik! Förra gången jag sökte till samma guild som Slackernoob så migrerade han till en annan server strax efter jag joinat (med sin dåvarande karaktär Zoomi) så vi får väl se om jag kommer att skrämma bort honom denna gången också... Twisted Evil

/Curze
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 83
Join date : 08-10-14
Age : 37
Ort : Storselestad

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 1:31 pm

Curze skrev:
Tack cynik! Förra gången jag sökte till samma guild som Slackernoob så migrerade han till en annan server strax efter jag joinat (med sin dåvarande karaktär Zoomi) så vi får väl se om jag kommer att skrämma bort honom denna gången också... Twisted Evil

Men då borde ni dra in han bara för att slippa slackernoob Razz
Till överst på sidan Gå ner
Dotmaster

Dotmaster


Antal inlägg : 20
Join date : 08-10-23
Age : 41
Ort : Vilhelmina

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 5:34 pm

hehe, har en gubbe vid namn Aqqe, level 50 priest som jag håller på att levla upp med serru Smile
Till överst på sidan Gå ner
slacker




Antal inlägg : 51
Join date : 08-10-14
Ort : Skövde

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 6:43 pm

grrrrrrr
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 7:03 pm

Tjenna Curze, kul att se dig igen Smile. Hoppas allt är bra. Alltid lika kul att se en välskriven apply så tackar för det.
Att du bara kan garantera oss 2 dagar i veckan är väl egentligen inget att tänka på eftersom jag vet av egen erfarenhet av det jag han se av dig i fist och angående din otroligt välskrivna apply att du är en seriös lika såväl en duktig spelare.
Vi har redan innan din apply varit beredda på det och diskuterat saken men inte kommit fram till något svar än, ska jobba lite på dom andra så vi kommer till punkt. Men du får ditt svar så snart som möjligt.

Ha det gott så länge.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Emptytor okt 30, 2008 8:12 pm

Hej igen curze, Då var det avklarat, du är välkommen att ta våran sista spot i guilden. Hoppas du kommer trivas.
/w Nympher, sleten, charmanen eller mein för en invite.
Finns det något oklart eller om du bara har allmänna frågor innan invite så är det bara att fråga på.

Accepterad!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Curze - UD warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Curze - UD warlock   Curze - UD warlock Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Curze - UD warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bullba - Warlock
» Warlock Rakt
» Zlazzon-warlock 70
» IKKA - WARLOCK OF DOOM
» Volym - Destro warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: