HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
KebellAdde

Antal inlägg : 2

InläggRubrik: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   ons sep 02, 2009 1:36 pm

Character namn: Lipzill

Character class: Druid

Main specc:Feral

Armory link(s):http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Lipzill

Irl namn: Adrian Ellgren

Ålder:16

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

väldigt osäker, men en 100 dagar på mina nuvarande gubbar iallafall.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Är guildlös på servern Alonsus nu men ska miggra till Executus där jag spelade på level 70!
Guilderna jag kan komma ihåg är Nihilum (Magtheridon) på 60, Versus lite på 70 men var inte så aktiv i pve. Raidat lite på min Paladin Kebell på Xavius

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-ZG - BWL&AQ20 // Kara, Gruul MH. inte så erfaren inom 25raids. Naxx10/25, VoE, OS +1(lol). Ulduar 12/14. Ett par bossar i ulduar 25,

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-inte tappa fokus

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

Ja med möjligtvis undantag på söndagen men jag ska se.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]
Nej, möjligtvis på söndagar.

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-Deadlybossmod, Omen etc etc.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-Lägger upp en bild på det senare, sitter på en bärbar på skolan

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]
Med glädje, uppskattar allt som kan förbättra min spelstil.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

Absolut, som jag sa tidigare.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

-Jag är inte alls ute efter loot, det är en bonus man tar i andrahand. Att raida är ju det roliga

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

Japp

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

-Jag har Vent, fungerande mic och har inget emot att prata
----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Jag ska miggra till Executus och Ooz går i min klass så jag hade tänkt att applya hit. Jag förväntar mig en trevlig community som inte dömmer och är vänliga och chansgivande.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-Jag är lugn schysst och avslappnad om det inte är en 1% wipe, vem kan vara avslappnad dåWink

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

-Klasskamrat med Ooz, Känner flera folk på executus, det är trots allt med gamla hem!
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
Aerendhil

Antal inlägg : 131

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   ons sep 02, 2009 2:06 pm

Det låter helt klart intressant! Är det feral dps eller feral tank du är? Tank behöver vi verkligen och då en 100% sådan. Men då är ju problemet att du inte kan vara med på söndagar. Är det nåt speciellt själ som vi kanske kan lösa åt dig så bara förklara kan vi se vad vi kan göra. Trevligt att du spelat här innan och känner Ooz irl det underlättar mycket. Jag kan inte kolla din armorylänk nu eftersom jag sitter på jobbet och företaget har spärrat allt game content (Märkligt att forumet funkar O.o). Men jag ska ta ett snack med övriga officerare och se till att komma till ett beslut så fort som möjligt!

Ha det

Aerendhil
Användarens profil
Lehto

Antal inlägg : 196

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   ons sep 02, 2009 2:53 pm

Ser ut som en kissekat
Användarens profil
Kalvmakt

Antal inlägg : 132

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   ons sep 02, 2009 5:55 pm

Ser ut som PVP + Tanking. :d
Användarens profil
Lehto

Antal inlägg : 196

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   ons sep 02, 2009 7:06 pm

Kalvmakt skrev:
Ser ut som PVP + Tanking. :d

det vore ju köng Very Happy

KebellAdde skrev:
Guilderna jag kan komma ihåg är Nihilum (Magtheridon) på 60

hur mycket raidade du med Nihilum?
Användarens profil
Kalvmakt

Antal inlägg : 132

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   ons sep 02, 2009 8:41 pm

+ Jag behöver en manglebot
Användarens profil
KebellAdde

Antal inlägg : 2

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   tor sep 03, 2009 10:53 am

En eller två månader, det var inte riktigt min grej

Jag kör vilket specc ni behöver mig som!, Har knappt något healing gear dock.

Har gear nog för ulduar 10 i tank gearet iallafall men behöver helt klart nytt gear!
Användarens profil
Lipzill
Gäst

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   sön sep 06, 2009 12:51 pm

Är på Executus nu, hör av er om ni är intresserade.

/Lipzill
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild   

Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: