HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Shadow priest - Tryf

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
flaskpost

Antal inlägg : 3

InläggRubrik: Shadow priest - Tryf   ons sep 02, 2009 7:58 pm

Character namn: Tryf

Character class: Priest

Main specc: Shadow

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Tryf

Irl namn:Gustav

Ålder:15

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-90 dagar

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Casual det är en nystartad Guild som jag bara gick med i.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-allt på wotlk utan toc och ulduar

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-läsa forum m.m

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-JA

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-Nej

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-omen, dbm

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-bra att lära sig

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Självklart

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Nej jag tar det som det kommer =)

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Ja

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Ventrilo och fungerande mic , nej är inte rädd för att prata på vent

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Ni är en bra raiding Guild och har några polare med .

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Inte så mycket , men är som alla andra nööötar wow =D

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Nej =D

--------

Till sist, detta är vad officerarna kommer se av dig, det första intrycket är viktigast!
Gör dig själv en tjänst och lägg ner lite tid på din apply, lägger du inte ner någon tid på din apply så finns det
större chans att du blir nekad.

Senast ändrad av tryf den ons sep 02, 2009 8:33 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
MiniPersson

Antal inlägg : 72

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   ons sep 02, 2009 8:11 pm

"[Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-att ni är bra raiding guild och rolig"

på vilket sätt är vi rolig? Razz
Användarens profil
Kalvmakt

Antal inlägg : 132

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   ons sep 02, 2009 8:18 pm

Var snäll nu, vi är roliga. :d
Användarens profil
Hellmage

Antal inlägg : 47

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   tor sep 03, 2009 3:01 am

MiniPersson skrev:
"[Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-att ni är bra raiding guild och rolig"

på vilket sätt är vi rolig? Razz
roliga nog att låta mig raida hihihihii
Användarens profil
Curze

Antal inlägg : 64

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   lör sep 05, 2009 10:08 pm

Hej Tryf,
Jag har förstått att du inte har haft Tryf så länge, stämmer det? Isåfall blir det extra viktigt att du skriver lite mer om dina raiderfarenheter. Har du kört mycke naxx, EoE, Voa eller bara en handfull gånger? Med Tryf eller med en annan karaktär? 10 eller 25 manna? Med din Guild eller bara pugs? Skulle vara ett stort plus om de du känner i Guilden kan gå in och rekommendera dig också, då vet vi att du är en skilled player.

GL!
Curze
Användarens profil
Rakt
Gäst

InläggRubrik: Tryf   sön sep 06, 2009 6:54 am

är fortfarande trail men jag slänger in en kommentar hoppas det går bra för er =)

Han är en bra spelare, spelat endel med killen. Irl polare till odyss larissy och mig.

/kivi
Ceyto

Antal inlägg : 12

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   sön sep 06, 2009 11:43 am

Vad jag kan se när jag kollade din armory är att du har way to much hit, jag ligger själv på 294 och det räcker mer än väl, sen det andra är att du har för mycket haste så ta bort lite hit o haste o fixa lite mer critt/SP. ShadowP statsen du ska gå efter e alltid SP>Critt>Haste efter du är hit capped. Utöver det så är hans specc väldigt bra kör sälv med samma Wink Ytterligare ett tips är ta bort glyph of shadow word Death och sätt ditt Glyph of mind flay vilket du har större nytta av i pve content.

Men lycka till med applyen!

Senast ändrad av Ceyto den sön sep 06, 2009 1:27 pm, ändrad totalt 1 gång
Användarens profil
Lehto

Antal inlägg : 196

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   sön sep 06, 2009 12:00 pm

Ceyto skrev:
Vad jag kan se när jag kollade din armory är att du har way to much hit, jag ligger själv på 294 och det räcker mer än väl, sen det andra är att du har för mycket haste så ta bort lite hit o haste o fixa lite mer critt/SP. ShadowP statsen du ska gå efter e alltid SP>Critt>Haste efter du är hit capped. Utöver det så är hans specc väldigt bra kör sälv med samma Wink Ytterligare ett tips är ta bort glyph of shadow word Death och sätt ditt Glyph of mind flay vilket du har större nytta av med i pve content.

Men lycka till med applyen!

ÄNTLIGEN ett riktigt on-topic svar! ;D
Användarens profil
pixen

Antal inlägg : 193

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   sön sep 06, 2009 4:19 pm

Hej tryf, vi har beslutat att ge dig en provanställning, vi försöker att hålla åldern uppe över 16 iallfall men vi är i ett stort behov av en shadowpriest just nu, jobbar du hårt på gearet och visar dig mogen för din ålder samt att du verkligen tar tag i och läser på bossar/kollar filmer inför bossar i Ulduar/Totc, så ska det nog inte vara några problem, välkommen!

Whispra pixen, Aerendhil eller Blotskuld för en invite!

-ACCEPTERAD-
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Shadow priest - Tryf   

Shadow priest - Tryf
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: