Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 rogue 1§231141

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
eivor
Gäst




80 rogue 1§231141 Empty
InläggRubrik: 80 rogue 1§231141   80 rogue 1§231141 Emptyfre sep 04, 2009 12:06 am

Character namn:eivor

Character class:rogue

Main specc: combat just nu

Armory link(s) kan ha pvp gear på mig

Irl namn:gustav

Ålder:20

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-secu lämnar dom eftersom jag är social slutat spela just innan sommarn pgr av spelet inte var lika lockande

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-har dödat allt men inte just på den här gubben har bara dödat dom 2 första i totc 25 man sen dödat 3 i 10 manna

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]
finns inget jag kan förbättre mig i

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-aa kommer kunna vara med på det mesta

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- har inget livs viktigt addon

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-vad ska man ha keybinds till när man kan mouseklicka ?! citat av en kille

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- tar åt mig om jag gjort fel men annars bryr jag mig inte bara ett spel

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- det beror på om det är en smart sak dom säger

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- bryr mig inte så värst mkt om loots

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- aa

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- har en mick men mitt headset är pajj så sitter och pratar med högtalarna på

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]
beror mest på att spela med några tex minip cptsausage blotskuld
-

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

80 rogue 1§231141 Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue 1§231141   80 rogue 1§231141 Emptyfre sep 04, 2009 12:12 am

nu blire Kliché komment: jävligt bra spelare, känner honom irl så jag vet vilken jävla nötar han är, dock så verkar han va sämst i världen på att skriva apply, men så var han ju sämst på svenska lektionerna loelz!




vilket jävla lol gear du hadde ^^


Senast ändrad av MiniPersson den fre sep 04, 2009 12:43 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Kalvmakt

Kalvmakt


Antal inlägg : 132
Join date : 08-10-14
Ort : Visby

80 rogue 1§231141 Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue 1§231141   80 rogue 1§231141 Emptyfre sep 04, 2009 12:14 am

"[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]
finns inget jag kan förbättre mig i"

Spela inte Allan!
Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

80 rogue 1§231141 Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue 1§231141   80 rogue 1§231141 Emptyfre sep 04, 2009 12:49 am

Ser nice ut bara du kommer över hit och vi behöver mycket folk nu =)
Välkommen! Whispra Aerendhil, Pixen eller Blotskuld ingame för invite!

-Accepterad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 rogue 1§231141 Empty
InläggRubrik: Sv: 80 rogue 1§231141   80 rogue 1§231141 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
80 rogue 1§231141
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Zenth, Rogue, 80
» Asassin ROgue
» Randyz, Rogue
» Hino, 80 combat rogue.
» Fanasbra combat rogue.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: