HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Fanasbra, assassination/combat rogue.

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 3:49 pm

Character namn: Fanasbra

Character class: Rogue

Main specc: combat i PvE assassination i pvp. Har även ett bra vapen från Ulduar för combat om den speccen behövs.

Armory link(s)

Irl namn: Marcus Arvidsson

Ålder: 18.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-17 dagar och min main.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Varit med er med en shaman som hette Roxburgh och är Estilios bror om ni kommer ihåg? Razz det hoppas jag.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Mina raid erfarenheter är allting, inte spelat hela ulduar 10 men klarat Razorscale, XT-002 deconstructer, Igniss. flame levi, kologarn, aurayia och iron council i både 25 man och 10 man, men lär mig snabbt Smile.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-Ehm, ingen aning : /. Men försöka vara närvarande och inte tjafsa emot o.s.v. så guilden tycker om en.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-Kan vara närvarande i raids och hela raids, om inget annat viktigare kommer upp. isf säger jag till.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-aa bor med föräldrar men har egen dator på rummet och eget visa mina penger går in på som jag betalar med Smile.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-deadly boss mod typ bara, inte ändrat så mkt på wow UI:n

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-bra.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

-absolut.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

-Inte mycket för att starta bråk Sad, men klart man ska väl ha nån åsikt.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

-Absolut.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

-yapp

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Var med i den, känner många irl mates och min bror är också med. Har som sagt vart med förr ^^.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-inget o tillägga. Smile

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Till överst på sidan Gå ner
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 3:56 pm

Character namn: Fanasbra

Character class: Rogue

Main specc: assassination I PvE och pvp, Men kan även gå combat.

Armory link(s

Irl namn: Marcus Arvidsson

Ålder: 18.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-20 dagar och min main.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Varit med er med en shaman som hette Roxburgh och är Estilios bror om ni kommer ihåg? Razz det hoppas jag.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Mina raid erfarenheter är allting, inte spelat hela ulduar 10 men klarat Razorscale, XT-002 deconstructer, Igniss. flame levi, kologarn, aurayia och iron council i både 25 man och 10 man, men lär mig snabbt Smile. men inte alla bossar i TOC bara första.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-Ehm, ingen aning : /. Men försöka vara närvarande och inte tjafsa emot o.s.v. så guilden tycker om en.

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-Kan vara närvarande i raids och hela raids, om inget annat viktigare kommer upp. isf säger jag till.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-aa bor med föräldrar men har egen dator på rummet och eget visa mina penger går in på som jag betalar med Smile.

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-deadly boss mod typ bara, inte ändrat så mkt på wow UI:n

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-bra.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

-absolut.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

-Inte mycket för att starta bråk Sad, men klart man ska väl ha nån åsikt.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunicera bra på svenska, både tal och skrift? ]

-Absolut.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

-yapp

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Var med i den, känner många irl mates och min bror är också med. Har som sagt vart med förr ^^.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-inget o tillägga. Smile

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 3:57 pm

Den undre är lite nyare, förlåt, det vart lite fel. Sad
MiniPersson

Antal inlägg : 72

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 6:37 pm

vet inte om oddsen blir bättre med 2 applys Very Happy
Användarens profil
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 6:43 pm

Ledsen, var inte registrerad och kunde inte edit Sad, skulle se mera cp ut om det var 2 trådar kanske xD.
karaktär

Antal inlägg : 14

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 7:07 pm

Har ju en hel del rågar men tycker han är värd en prov, 3e gången han söker eller nått.
Hjälpsam kille osv.
GL.
Användarens profil
Lehto

Antal inlägg : 196

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   fre sep 04, 2009 8:29 pm

Blev du inte deniad för typ 2 veckor sedan?
Användarens profil
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 1:06 am

Jo, men sen invitar ni två andra, verkade konstigt. Bara för att det var minis vän eller nått.
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 1:08 am

Skulle vara kul om man kunde få en provanställning.
pixen

Antal inlägg : 193

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 1:46 am

Det har ju mycket mer än att det just var minis vent vi invitade han, vi kollade mycket på hans gear, hans tidigare erfarenheter, vilka guilder han varit med i tidigare etc etc etc
Användarens profil
MiniPersson

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 2:27 am

kan lova och svära att det inte var pga av att han bara var min vän!
Användarens profil
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 3:03 am

Ok, men jag bryr mig inte, ville bara höra om det finns en anställning kvar. För en del tycker jag är värd det. Skulle vara väldigt snällt. För jag hörde att rogues lämnar o joinar helatin. Vad jag hört iaf, och jag gjorde en apply för två veckor sedan och ni inte kontakta mig. För jag tror mitt gear ska vara dugligt Sad
MiniPersson

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 12:07 pm

inget illa menat men, vad är det som gör att en del tycker du är värd provanställning?
Användarens profil
Aerendhil

Antal inlägg : 131

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 1:12 pm

Så här är läget. Det har varit väldigt mycket tumult i guilden fram till för några veckor sedan. Officerare har lämnat, en blev hackad mm. Därför har vi inte kunna kolla så noga på alla applys så jag ber så hemskt mycket om ursäkt men du glömdes helt enkelt bort. Vi har idag 2 väldigt aktiva rogues och en som vi tror på väldigt mycket som vi har lovat en provanställning. Saken är den att han är på en annan server och ska transfera hit så fort detta blir möjligt. Så tyvärr så har vi ingen spot i dagsläget. Skulle det nu vara så att han inte kommer hit av nån anledning så är självklart spotten din om du då i det fallet fortfarande är intresserad.
Så tyvärr tills vidare,

-Nekad-
Användarens profil
Fanasbra
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   lör sep 05, 2009 2:33 pm

A tar gärna platsen om han inte miggar. Bara ni kan komma ihåg att kontakta mig Smile
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Fanasbra, assassination/combat rogue.   

Fanasbra, assassination/combat rogue.
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: