HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Exydos - Fire mage (Larissy reborn)

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Larissy

Antal inlägg : 7

InläggRubrik: Exydos - Fire mage (Larissy reborn)   sön sep 06, 2009 8:32 pm

Character namn: Exydos

Character class: Mage

Main specc: Fire

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Exydos

Irl namn: Andreas

Ålder: 16 (fyller 17 om 9 dagar)

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Ngn random som sa att dem skulle börja med ulduar men dem får aldrig tummen i röven.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Har tyvärr inga från vanilla eller tbc.

Ulduar 10/25 , Totc 10/25 (som tank) Voa 10/25 , Naxx 10/25

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Jupp

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Nope

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- alla <3 men dem som är viktigast för mig är Dmb och

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

- Har ingen bild atm får tbx min riktiga data imon så jag kan fixa bild då Smile

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Tar in det och lär mig att inte göra samma sak tills nästa gång.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Jag är villig att repsecca etc ifall officersna har något som bevisar att repseccen eller rotationen jag använder ej är tillräcklig.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Jag ger hellre loot till någon i guilden som det är en större uppgradering för.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Japp, (är lite krasslig med stavningen nu efter 2 månaders sommarlov)

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Har både vent och mic. Och nej är ej rädd för att prata på vent Smile

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Verkar som en bra guild som är villig att progressa i Wow och verkar vara en guild med ett par roliga gubbar/grabbar

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Har extremt lätt för mig att lära mig saker så som tacts etc.

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Om ni inte har fattade det nu så är detta Kumpen (Larissy), Min dk blev hackad av en keylogger och blizzard har tyvärr bannat den nu pga av säkerhetskäl. Men nu är jag tbx med en mage som jag har fått av min kusin. Och jag tyckte att ni var ett riktigt roligt gäng så jag hoppas jag kommer med som mage istället. (är lite krasslig med magen just nu men kommer snart in det igen)

Mvh Andreas Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil http://Www.ratemypoo.com
Lehto

Antal inlägg : 196

InläggRubrik: Sv: Exydos - Fire mage (Larissy reborn)   mån sep 07, 2009 12:06 am

Så man kan säga att magen är e-bayad alltså? och du har ingen raiding erfarenhet med den?
Användarens profil
Aerendhil

Antal inlägg : 131

InläggRubrik: Sv: Exydos - Fire mage (Larissy reborn)   mån sep 07, 2009 8:23 am

Tråkigt att ditt konto blev hackat. Tyvärr så har vi ingen spot för mage. Du för gärna joina som friend dock.

-Nekad-
Användarens profil
Larissy

Antal inlägg : 7

InläggRubrik: Sv: Exydos - Fire mage (Larissy reborn)   mån sep 07, 2009 7:23 pm

Citat :
Så man kan säga att magen är e-bayad alltså? och du har ingen raiding erfarenhet med den?

Nej har lirat magen innan men gav bort den pga av att jag trodde jag skulle sluta med wow men så blev det inte >.< Har kört hela ulduar som mage annars skulle jag inte ha sagt det ;D

Citat :
Du för gärna joina som friend dock.
Okey tackar och bugar ^^)
Användarens profil http://Www.ratemypoo.com
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Exydos - Fire mage (Larissy reborn)   

Exydos - Fire mage (Larissy reborn)
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: