HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Eld Magiker

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Cleear
Gäst

InläggRubrik: Eld Magiker   lör sep 12, 2009 3:44 pm

Character namn:Cleear

Character class:Mage

Main specc: Fire är main speccen , men spelar arcane ibland .

Armory link(s)

Irl namn: Robin Engdahl

Ålder: 16

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- Total played ligger på 49 dagar , 41 dagar på 80

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Har varit med i Versus sen jag lvla 80 . Letar efter ett nytt guild för det är inte så mycket raids med Versus kör mest bara en ToC10 . Sen har vi inte så mycket folk så vi lirar 25man med Pekish . Vill även börja raids Ulduar igen .

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Spelade inte i vanilla , började ca en vecka efter TBC kom , på 70 spelade jag mest pvp/arena . Men jag raida lite Karazhan , Za och Gruul var även inne lite i TK . Då var jag med i Unforgotten på Executus . Sen hade jag en paus från wow . Lvla 80 den 3/01/09 sen dess har jag downat det mesta . EoE 10/25 OS10/25 Har aldrig gjort 3 draker dock . Naxx10/25 Ulduar10 13/14 Ulduar 25 10/14 ToC10 5/5 ToC25 5/5 och även VoA10/25

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-Kan Förmodligen öka min dps lite

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- yes yes

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-Jag bor hemma men har inget som stör min speltid .

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-Recount DBM Omen X-perl

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-Tar inget personligt bara bra ! <3

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Det är lungt bara att det är till en förbättring

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Är inte så look kåt . men alltid roligt med lite gear , ingen big deal u know

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

-jadå tror jag väll , är inte helt bakom flötet

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- yes har alla versioner och en fungerande mic , och säger till på vent och det är något , hänger även med i konversationerna

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Vill joina ett bra hel svenskt raiding guild som är lite mer aktivt än versus atm Smile

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Bor i Kristinehamn (Värmland) går i skolan . Lirar innebandy på fritiden annars blir det mest framför datorn

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Kanske har glömt något men det är bara att kontakta mig ingame om det är något .
- Såg även att Mage var stängd men snackade idag med Pattlisa hon sa att det kanske fanns en spot.

MvH Robin aka Cleear

--------

Till sist, detta är vad officerarna kommer se av dig, det första intrycket är viktigast!
Gör dig själv en tjänst och lägg ner lite tid på din apply, lägger du inte ner någon tid på din apply så finns det
större chans att du blir nekad.
Till överst på sidan Gå ner
Cleear
Gäst

InläggRubrik: Eld Magiker   lör sep 12, 2009 3:48 pm

Såg att armory och sånt inte kom med
Cleear

Antal inlägg : 1

InläggRubrik: Cleear   lör sep 12, 2009 3:59 pm

Användarens profil
Shockisen

Antal inlägg : 17

InläggRubrik: Sv: Eld Magiker   lör sep 12, 2009 4:24 pm

Tjenare Clear!

Tack för din ansökan, pratade lite med dig i VoA idag, din ansökan ser intressant ut. Vi ska ta oss en titt på den idag och förhoppningsvis får du ett svar inom kort.
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Eld Magiker   

Eld Magiker
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: