Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Theline




Antal inlägg : 2
Join date : 09-09-13

Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage Empty
InläggRubrik: Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage   Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage Emptysön sep 13, 2009 12:42 pm

Character namn: Theline

Character class: Mage

Main specc: Arcane

Armory link(s):http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=Theline

Irl namn: David

Ålder: 14, 15 om 4 mån

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 58 dagar, 5 timmar. På level 80 24 dagar.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Nuvarande guild är Ahma, men eftersom jag planerar att byta server måste jag uppenbarligen lämna den. Jag har varit i Well known och Somnium, som båda löstes upp. Pirate crew slutade raida och jag lämnade Ominous efter en serie riktigt obehagliga händelser.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Vanilla: Blev ungefär level 50 när TBC släpptes, har därför inte raidat.
TBC: Karazhan, ZA och Gruul. Raidade inte seriöst.
WotLK: Klarat allting upp till Ulduar förutom 3D och Four horsemen i Naxx 10 (Har däremot klarat hela naxx 25) Ulduar 10: Upp till och med Yogg- Saron, har däremot inte dödat honom. Samma sak i 25. Också gjort Flame lev 4 torn i 25 man. Jag lämnade därefter Ominous och bestämde mig för att inte raida på ett tag, gick med i Ahma där jag bara vart med i en TotC 10 upp till Faction Champions.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Just nu gör jag i stort sett allt jag kan för att vara så bra som möjligt, men jag antar att jag kan bli bättre på fighter som Faction Champions, eftersom jag alrig varit särskilt bra på PvP.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Jag kommer vara med från start till slut, och säkerligen raida minst 3 ggr i veckan.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Mina föräldrar är medvetna om när jag raidar, och låter mig själv bestämma över min speltid, så det blir inget problem. Båda mina sporter är väldigt självständiga (Skate och Golf), så träningar kommer inte att komma i vägen. Kommer eventuellt börja i kickboxning, men de träningarna är på Måndag och Onsdag.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Omen, oRA 2 och DBM . Använder för övrigt Atlasloot, Recount och Auctioneer.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Jag lyssnar på och tar åt mej av konstruktiv kritik. Vill Classmaster eller någon annan att jag ska ändra på nånting kommer jag försöka att ändra på det.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Om ni ber mig att ändra på någonting kommer jag att göra det. Jag har tränat på att kunna spela bra i alla speccs, och om ni ber mig ändra min rotation kommer det självklart att kännas ovant till en början, men 5 min vid träningsdockorna och det är inga problem.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Jag vill ju få bättre gear, och när jag vill ha ett föremål hoppas jag ju förstås att det går till mej, men jag kommer inte att gnälla om jag missar loot.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Självklart.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Jag har ventrilo och ett headset, och kommer definitivt inte vara rädd för att prata på vent.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Innan jag byter server vill jag helst veta att jag kommer ha en bra guild. Jag kollade på wowprogress efter en guild på min nivå på Executus, googlade er och hittade sidan. Ni verkar vara en bra guild som har bra framsteg samtidigt som ni inte raidar 6 dagar i veckan. Det är ju också ett uppenbart plus att ni är svenskar Smile
Jag förväntar mig att folk vet hur man raidar och håller humöret uppe. Jag förväntar mig jämna framsteg och att ni är trevliga och har ett sinne för humor.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Jag är 14 år och bor i Borås. Jag gör väldigt mycket på min fritid, som att skatea, spela golf, spela i ett band och plugga. Jag gillar att skämta, men vet också när jag ska hålla käft. Jag går mitt åttonde år i skolan och har MVG i i stort sett varje ämne. Jag är positiv och envis, och anstränger mig alltd för att göra mitt bästa.
-----------------------------------------------------------------------------------

Mina yrken är Inscription och JC, eftersom de båda dels ger mycket pengar, men jag får också fördel av Dragon's eyes och Axel enchanten.
Jag inser att jag kan vara yngre än de flesta i er guild, men ni kan lita på mig, jag är väldigt mogen, inte bara för min ålder och jag är väldigt skicklig på WoW.
Ni kan nå mig på forumet, på min e-mail eller så kan ni göra en level 1 på Balnazzar om det är nånting ni vill fråga in-game.
Till överst på sidan Gå ner
Theline




Antal inlägg : 2
Join date : 09-09-13

Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage   Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage Emptysön sep 13, 2009 5:14 pm

Jag kan passa på att tillägga att jag har diskuterat med min bror, så eftersom han har 2 80 chars på Executus och slutat spela kommer jag att få ta över hans acc. Han har förresten applyat här la jag märke till. Knockback/Cokelime, men jag kommer ändå spela till 80% på min mage, men jag tyckte att ni borde veta att där har jag två möjliga framtida alts (får lära mej spela dom först såklart)
Till överst på sidan Gå ner
 
Xrealm Theline, Arcane/ Fireball Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rei - mage
» pixen - mage
» Chine - Mage
» Future - mage
» Hobo - Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: