Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Xiles app 08/12/27

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
jimmy




Antal inlägg : 2
Join date : 08-12-27
Age : 33
Ort : kungsör

Xiles app 08/12/27 Empty
InläggRubrik: Xiles app 08/12/27   Xiles app 08/12/27 Emptylör dec 27, 2008 7:46 pm

Karaktärs namn: Xiles

IRL ålder: 17

Speltid: 9 Dagar 10 timmar, 4 dagar på 80.. spela mycket på min mage förut så har inte så mycket played på denna Neutral

Klass: Rouge

Specc:är combat specc atm

Redo att respecca om det behövs?: Jag är redo att specca om, om det skulle behövas Very Happy

Armory Profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Xiles

Andra guild du varit i: Nailed to the ground.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Lefta för att vi bara var nåra och ingen som orkar upp till lvl 80 av dom:P

Varför vill du joina oss?: Vill joina er för att få ny kompisar och kö lite hc's och raids och ha SKOJ Very Happy

Vad kan du erbjuda oss?: Erbjuder er en duktig dps och en snäll pojke:)

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: Vill ha skoj Very Happy och klara lite raids;)

Raid erfarenheter:Har bara gjort hc's i WOTLK men i TBC har jag gjort nåra raids.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Farmar mats till pots om jag behöver. om jag inte har tid drar jag till ah:)

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Jag känner ingen i Blinded By Awesomeness men skulle gärna få chansen till att gör det. Smile

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Dom tiderna passar mig bara bra.

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: Kan raida alla dagar.

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Yup, kommer att förstå dom.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Har ventrilo, och har bestället ett headset så får det i början av nästa vecka:)

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag spelar i mitt rum på min dator kommer inte ha nått problem med internet eller dator Very Happy

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: nope, har inga problem det dator eller internet.
Till överst på sidan Gå ner
Helosan

Helosan


Antal inlägg : 22
Join date : 08-10-18

Xiles app 08/12/27 Empty
InläggRubrik: Sv: Xiles app 08/12/27   Xiles app 08/12/27 Emptysön dec 28, 2008 3:14 pm

180 hit som combat??? träfar du ens en criter???
Till överst på sidan Gå ner
jimmy




Antal inlägg : 2
Join date : 08-12-27
Age : 33
Ort : kungsör

Xiles app 08/12/27 Empty
InläggRubrik: Sv: Xiles app 08/12/27   Xiles app 08/12/27 Emptysön dec 28, 2008 5:12 pm

träffar nåra crits, men ska ändå byta till sub specc.
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Xiles app 08/12/27 Empty
InläggRubrik: Sv: Xiles app 08/12/27   Xiles app 08/12/27 Emptysön dec 28, 2008 5:44 pm

Hallå xiles!
Vi har fullt på rogues för tillfället och därför blir det ett nej.
Lycka till med att hitta en annan guild!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Xiles app 08/12/27 Empty
InläggRubrik: Sv: Xiles app 08/12/27   Xiles app 08/12/27 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Xiles app 08/12/27
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: