Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Protection Warrior

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Knockbac
Gäst




Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Protection Warrior   Protection Warrior Emptyfre jan 30, 2009 10:38 pm

Karaktärs namn?: Knockback

IRL ålder?: Fyller 18 i augusti

Speltid?: 21 dagar på denna char, 105 dagar på min main före WotLK

Klass?: Warrior

Specc?: Protection

Redo att respecca om det behövs?: Jag vill raida som prot, sen är en respec då och då självklart inga problem.

Andra guild du varit i?: Raidade med <Inner Vision> och <Oprah Wîndfury> i TBC och har vart friend rank i <Zenith> i WotK

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: OW slutade jag raida med i slutet av TBC när IRL kom i vägen. Sen i wrath hade mycket folk jag brydde mig om gått till Zenith så jag följde med dem. Zenith disbandade sedan.

Varför vill du joina oss?: Är nu sugen att börja raida aktivt igen efter en period av enbart PuGs. Ni verkar klara er väldigt bra och att ni är svenskar är ju självklart inget minus.

Vad kan du erbjuda oss?: På det personliga planet tänker jag bidra med en trevlig attityd (klyshvarning) och som spelare är jag fokuserad, duktig och en tank att lita på i alla situationer.

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: Jag letar efter en trevlig atmosfär och fokuserade raids. Det får gärna vara casual och roligt så länge bossarna träffar marken.

Raid erfarenheter?: Mina 2 chars är Knockback (warrior) och Cokelime (shaman)
Pre-TBC: Cokelime-->ZG, Onyxia, första 6 i MC
TBC: Cokelime-->Full KZ, ZA, Gruul, Magtheridon, SSC, TK, MH, BT, 1/6 SWP
TBC: Knockback-->Full KZ, ZA, Gruul, Magtheridon
WotLK: Knockback-->OS 10 och 25, VoA 10 och 25, Naxx-10 hela arachnid+plague+patchwerk+gothik. Det är så långt PuGs låtit mig komma.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: Jag köper det mesta jag behöver från AH. Raidar självklart med pots och buff foods.

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Raidade med Curze i <IV>. Känner igen flera namn på armory men är inte säker på varifrån.

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Yep

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: Yep

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Självklart

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Yep

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Jag är för tillfället 17 år, blir 18 i år. Jag spelade väldigt aktivt under TBC men skaffade sen en flickvän som jag valde att lägga den tiden på istället. Nu vill jag börja raida igen. That's my story. Vill ni veta något mer är det bara att fråga.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nej
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptyfre jan 30, 2009 10:47 pm

Hej Knockback, tackar för en mycket trevlig apply. Alltid kul att se när folk lägger ner lite själ i den. Det är faktiskt så att vi söker en sista tank för att få våran guild komplett.
Helst söker vi ju en protection paladin men vi har även smak för en till protection warrior i med att dom fortfarande är riktigt fina tanks.
Du ser ut att ha tillräcklig erfarenhet och du verkar hängiven.
Jag håller dig över helgen så ska jag prata med resterande officerare. Hör av oss senast Måndag.

Ha en trevlig helg.
Till överst på sidan Gå ner
Knockbac
Gäst




Protection Warrior Empty
InläggRubrik: .   Protection Warrior Emptyfre jan 30, 2009 10:51 pm

Okej. Då tackar jag för ditt snabba svar och håller tummarna.
Till överst på sidan Gå ner
Curze




Antal inlägg : 64
Join date : 08-10-29
Ort : Göteborg

Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptylör jan 31, 2009 12:23 am

Ahh, Cokelime, de va sannerligen inte igår men kul å höra av dig igen!
Det stämmer att vi raidade ihop i IV. Jag kan gå i god för att Cokelime (kommer att ta ett tag att vänja mig vid nya namnet Smile ) under tiden i IV var:
- Mycket social och aktiv på forum
- Hade ett shysst och moget beteende (hade ingen aning om att du va så ung då Shocked )
- Duktig på sin klass
- Jäkligt aktiv

Om beteendet är samma idag så kan jag rekommendera denna killen.
GL Coke!!

/Curze
Till överst på sidan Gå ner
Sleten

Sleten


Antal inlägg : 80
Join date : 08-10-08
Ort : Göteborg

Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptylör jan 31, 2009 2:58 pm

Hallå, du verkar vara en seriös grabb så en prot warr till skulle väll inte sitta helt fel, men som nyppe sa så ska vi ta ett snack.

Btw så känner jag igen namnet Cokelime mycket skarpt från back in the days.
Till överst på sidan Gå ner
Knockbac
Gäst




Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptylör jan 31, 2009 3:00 pm

Kul att du kommer mig så positivt Curze. Det var ju ett tag sen.
Till överst på sidan Gå ner
Knockbac
Gäst




Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptytis feb 03, 2009 12:33 am

Måndagen har kommit och snart gått. Ska jag fortsätta vänta eller tolka detta som att ni inte är intresserade?
Till överst på sidan Gå ner
Arhjo

Arhjo


Antal inlägg : 87
Join date : 08-11-12
Age : 35
Ort : Kolmården!!!

Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptytis feb 03, 2009 12:54 am

dom hör nog av sig snart :p nympher powerlevlar så han har nog glömt bort det bara..
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptytis feb 03, 2009 1:36 am

Hallå där Knockback!

Får ursäkta att vårat svar har dröjt så pass, anledningen är den att vi har haft en annan tank på g som inte kom med svar förrens nu.
Tankspoten är alltså tagen.
Vi får tacka så mycket för visat intresse och tålamod, och önskar dig lycka till med att hitta en annan guild.

ha det
Till överst på sidan Gå ner
Knockbac
Gäst




Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Emptytis feb 03, 2009 1:52 am

Okej, tråkigt att höra. Men men...
Lycka till med kommande raids och sånt då.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Protection Warrior   Protection Warrior Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Protection Warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Avalerya - Protection Paladin
» Mub - Warrior
» Mub - Warrior
» Prot warrior
» 80 Fury dps warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: