Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 Fury dps warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Oomomg
Gäst




80 Fury dps warrior Empty
InläggRubrik: 80 Fury dps warrior   80 Fury dps warrior Emptylör sep 05, 2009 9:00 pm

Character namn:Oomomg

Character class:warrior

Main specc:Fury

Armory link(s)

Irl namn:Richard Ohlsson

Ålder:17 år

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-19dagar

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-serious name det är bara en guild som jag och en polare har vill hitta en Raid Guild

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Jag har inga erfarenheter i TBC på den här bara 10/25 naxx, jag hade en DK på Thunderhorn förut och jag rerollade till hord på den här servern där har jag all erfarenhet så jag kan tacts i naxx 10/25 inget annat.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-jag kan förbättre min PvE lite på den här gubben kan spela min klass och så men har inte varit med i några seriösa raids än.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-Ja jag kan sitta 24/7 varje dag om jag vill, så det kommer inte vara några problem.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-nej dom bryr sig inte om hur mycket jag spelar. jag styr själv över det.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-Bartender,x-perls deadly-bossmods

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)



---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-Jag gillar Kritik jag vill veta om jag gör fel så jag kan förbättra mig.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

-Nej tvärt om om jag får matrial till nya speccs totation etc kommer jag bara öka i Prestation

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

-nej jag är ganska lungn av mig antingen vinner man eller förlorar man looten.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

-jag är svensk så ja men har lite dyselexi så jag stavar lite dårligt annats är det inga problem

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

-Jag har ventrilo och mic och nej jag är prat glad på vent.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Jag vill joina för att det är en bra svensk guil jag kan förvänta mig lite Progres inget annat Smile

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-Jag heter richard ohlsson och är 17år jag bor i Umeå och min far jag spelar wow nästan helatiden på min fritid.

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

80 Fury dps warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Fury dps warrior   80 Fury dps warrior Emptysön sep 06, 2009 4:59 am

SPIK med lite norrlänningar så vi inte blir överwhelm'd med plattlänningar ^^
västerbotten ftw!
Till överst på sidan Gå ner
Oomomg
Gäst




80 Fury dps warrior Empty
InläggRubrik: .   80 Fury dps warrior Emptysön sep 06, 2009 4:40 pm

Omg läste igenom min apply nys och ser mycket stav fel och gramatik fel och att min armory och UI link inte funkade ledsen för det :S
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

80 Fury dps warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Fury dps warrior   80 Fury dps warrior Emptysön sep 06, 2009 8:24 pm

Oomomg skrev:
Omg läste igenom min apply nys och ser mycket stav fel och gramatik fel och att min armory och UI link inte funkade ledsen för det :S


Vi är inte en stavningsklubb så det är nog lugnt. dina länkar funkar nog inte för att du inte är medlem på sidan.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 Fury dps warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Fury dps warrior   80 Fury dps warrior Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
80 Fury dps warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Barrish - Fury warrior
» Mub - Warrior
» Mub - Warrior
» Protection Warrior
» Prot warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: